Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jaka jest Wasza polityka zwrotów i wymiany?

Możesz zwrócić produkty w ciągu 30 dni od ich otrzymania w celu uzyskania zwrotu pieniędzy lub wymiany. Aby rozpocząć procedurę zwrotu, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

Jakie są opcje i koszty dostawy?

Oferujemy darmową standardową wysyłkę na wszystkie zamówienia. Dostawa zazwyczaj zajmuje od 7 do 10 dni roboczych, w zależności od miejsca docelowego. Obecnie nie oferujemy wysyłki ekspresowej.

Ile trwa dostawa?

Czas dostawy zależy od lokalizacji oraz partnerów logistycznych. W większości przypadków zamówienia docierają w ciągu 7–10 dni roboczych. Szacowany termin dostawy zostanie podany podczas finalizacji zamówienia.

Jakie metody płatności akceptujecie?

Akceptujemy główne karty kredytowe i debetowe (Visa, MasterCard) Apple Pay, Google Pay, Klarna oraz Przelewy24.

Czy oferujecie rabaty lub promocje?

Okazjonalnie organizujemy specjalne promocje i rabaty. Zapisz się do naszego newslettera lub obserwuj nas w mediach społecznościowych, aby być na bieżąco.

Skąd wiem, czy produkt jest dostępny?

Na stronie internetowej wyświetlane są aktualne stany magazynowe. Jeżeli produkt jest dostępny do zakupu – jest na stanie. W rzadkich przypadkach rozbieżności magazynowych klient zostanie niezwłocznie poinformowany.

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Na każdej stronie produktu znajduje się szczegółowa tabela rozmiarów. W razie potrzeby nasz zespół wsparcia chętnie pomoże w doborze najlepszego rozmiaru.

Czy produkty są oryginalne?

Tak, wszystkie produkty pochodzą od zaufanych dostawców i są objęte ścisłą kontrolą jakości.

Czy oferujecie gwarancję?

Gwarantujemy wysoką jakość naszych produktów. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt – postaramy się rozwiązać sytuację jak najszybciej.

Czy mogę śledzić swoje zamówienie?

Tak. Po przetworzeniu i wysłaniu zamówienia otrzymasz numer śledzenia. Aktualizacje zamówienia można sprawdzić za pomocą naszego portalu śledzenia przesyłek.

Co jeśli otrzymam uszkodzony lub błędny produkt?

W przypadku otrzymania uszkodzonego lub niewłaściwego produktu, skontaktuj się z nami niezwłocznie, dołączając opis problemu oraz zdjęcia. Zorganizujemy wymianę bez dodatkowych kosztów.

Czy oferujecie darmową dostawę?

Tak, wszystkie zamówienia objęte są darmową dostawą.

Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować w ciągu 24 godzin od jego złożenia. Po tym czasie może nie być to możliwe, ponieważ przetwarzanie mogło już się rozpocząć. Aby zgłosić anulowanie, skontaktuj się z nami jak najszybciej.

Czy moje dane płatności są bezpieczne?

Tak, stosujemy zaawansowane szyfrowanie i protokoły bezpieczeństwa, aby zapewnić pełną ochronę danych płatniczych.

Czy posiadacie sklep stacjonarny?

Nie, działamy wyłącznie online i nie posiadamy fizycznych punktów sprzedaży.

Czy oferujecie pakowanie na prezent lub karty podarunkowe?

Obecnie nie oferujemy usług pakowania na prezent ani kart podarunkowych.

Kontakt

Sklep: Styl & Dekor

Nazwa firmy: AWCOMMERCE D2C SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

NIP: 5322117437

Adres: UL. NADRZECZNA 2A, OTWOCK 05-400, POLSKA

Telefon: +48 555 434 999

Email: kontakt@stylidekor.pl

Godziny otwarcia: Poniedziałek–Piątek: 9:00–16:00